lördag, december 15

Invigning i nya tv-studion.

Imorgon smäller det till i England, det är dags för Grand Slam Sunday som dom så fint kallar det i England. Jag har förstås bjudit hit några av mina vänner och vi ska tillsammans kolla in stormatcherna Liverpool-Manchester United och Arsenal - Chelsea.

Alltid kul när dessa lag drabbar samman. Ska bli riktigt intressant och se matchen mellan Pool och ManU..dessa två lag har visat upp fin form den senaste tiden. Matchen mellan Arsenal och Chelsea känns för mig inte så bra då Arsenal dels har taskig form och dessutom frågetecken på Hleb, Fabregas och Flamini. Jag hoppas förstås att dessa tre ska hinna friskna till inför det här viktiga derbyt.

Sen är det ju så att det är första gången som nya tv-studion öppnar för allmänheten. Den tidigare tv-studion bringade inte så mycket lycka. När vi alla samlades hos mig i den förra studion så blev det mest nederlag, vi minns alla Vitryssland matchen med fasa. Men även stora triumfer kunde vi skåda som OS-Guldet i hockey 2006. Nåja, nu hoppas vi alla att det ska bli en bra start i den nya studion. Varför inte börja med en liten mjukstart och kamma hem ett VM Guld i hockey till våren. Och till sommaren så kanske vi kan se Zlatan & Co ta nån medalj i EM slutspelet.






Rule Britannia!

Britannia rule the waves.
Britons never, never, never shall be slaves.






2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena Big Man!
tacka för söndagen ,det är vid dom tillfällen när man måste åka ifrån en samling hos dig mitt i
man märker hur roligt det är, det sved rejält...
underbart tilltugg av khing
en fin start för nya studion
go tigers !

Anonym sa...

Jaha det var ett tag sen man var hemma hos roffe dagen efter i krogkläder ; men det gick ju alldeles utmärkt denna gången med! Skitkul å ser fram emot flera möten :) för det lär väl inte va den sista ! Tackar för allt tilltugg du å khing ordnat , det slank ju ner allt som vanligt ;)
Gooo united ;)