lördag, november 17

Ett roligt videoklipp

För många år sedan så hade min vän Wanke ett videoklipp av en buktalare som hette Jeff Dunham. Denne Jeff var oerhört skicklig med sin röst och i sin show så hade han flera karaktärer som han på ett fantastisk sätt gav röst åt och showade med. Vi i gänget skrattade så himla mycket varje gång Wanke tog med sig det videobandet på någon fest eller dylikt.

På Facebook har det under den senaste tiden visats ett annat klipp från just denne Jeff Dunham. Achmed the dead terrorist heter det klippet och jag måste bara få länka till det klippet här på min blogg. Så jäkla roligt när terroristen säger till publiken "Silence, I kill you". Jag garvar så jäkla mycket när jag ser det...kolla även ögonbrynen på honom under showen..så bra gjort.

Håll till godo.
Den är 11 minuter lång.

Inga kommentarer: