lördag, november 3

Fest hos Olsson

Den blivande pappan Mr.Olsson har dukat upp till fest ikväll och festen domineras av grabbar/gubbar. Kanske detta blir slutet på en era då Olsson ska bli pappa snart och då han bara har tid över till sin riktiga familj och inte kan bjuda in till nå flera grabbfester. Skämt åsido...jag förmodar att det blir fester framöver också men det dröjer väl ett tag innan han fått grepp om sin papparoll där hemma. Hur som helst är vi grabbar överlyckliga då Olsson bjuder in till fest vilket gör att vi kan sitta och dricka och snacka som vi gillar och göra lite då och då.

Det märks verkligen att alla våra vänner växer upp och det blir mindre och mindre tid över för en rejäl fest där man kan sätta sig ner och snacka lite BS oss grabbar emellan. Ibland tänker man tillbaka då man sporadiskt bara kunna ringa till någon och kolla om dom var sugen och festa...behövdes liksom ingen andedning. Det räckte med att mormor hade namnsdag så kunde man fira det på sitt eget lilla sätt :)

Nåja, jag väl även tillägga att som det är nu men några småfester här och där så överlever man iallafall. Så gott som alla mina vänner har barn nuförtiden och stora hus att ta hand om, så man förstår att tiden knappt räcker till. Det är bara jag och Khing som ligger på efterkälken litegrann, man får väl göra en Brangelina och adoptera för att komma ikapp :)

Hmm...nu kom jag av mig litegrann ser jag...detta skulle ju handla om Olssons fest och dess innehåll. Som sagt....Grabbfest i Vallhov med Olsson som värd. Det blir att kolla på lite sport, spela Buzz, Guitar Hero och kanske även lite Singstar. Ett pingisbord ska tydligen finnas i närheten så nog lär det bli några härliga dueller att vänta.

Let the games begin.

Inga kommentarer: