fredag, november 16

Surf's Up


Tittade igår på den animerade filmen Surf's Up och av titeln förstår ni vad den handlar om...just det..Surfning. Men det är lite annorlunda surfning då det är animerade pingviner som lever surflivet.

Som jag nämnt i tidigare inlägg så är såna här filmer som gör det värt att leva. Jag älskar såna här animerade filmer, och denna film är inget undantag.

Filmen har ett lite annorlunda upplägg än tidigare filmer av dess slag. Ett tv-team intervjuar huvudkaraktären Cody Maverick och han får berätta om sitt liv som surfare. Även familjen och vänner blir intervjuad och detta bidrar till att man får skratta lite extra.

Det är alltid lika roligt och få bänka sig framför teven och njuta av hur skaparna av en animerad film låter sin fantasi flöda och att dom alltid lyckas skapa såna härliga karaktärer. Jag kan inget annat än rekommendera denna film. Gå och se den eller var lite olydig för en dag och ladda hem den.

1 kommentar:

Jack71 sa...

Jag är rätt dålig på att se animerade filmer men när man väl gör det tycker man ju oftast att de är rätt bra. Så jag kanske ska vara olydig :)