söndag, november 11

Fototapet

Kan detta vara nåt för den som ska tapetsera om i t.ex sovrummet? Jag blir inte direkt förvånad att detta skulle bli verklighet. Skulle kanske bli fint med en fin bild tagen i Thailand eller nåt liknade. Men i huvutaget känns detta som lite överkurs för en tapetserare. Men smakar det så kostar det. 490kr/kvm tar Önskefoto.se . Är det värt pengarna tycker ni?

Bilden till höger är Önskefotos egen bild.

Skulle jag tänka mig göra nåt sånt här skulle det isåfall se ut ungefär som bilden nedan. Tagen i Mae Sot i Nordvästra Thailand 2005.



2 kommentarer:

Anonym sa...

För dig som har obegränsat med kapital numera kan det nog vara nåt ;) Jättefin bild på Khing vid det där häftiga vattenfallet måste jag säga.

Anonym sa...

Skicklig fotograf som man är så kan det inte bli annat än bra :)

Men hyfsat rädd man var för att kliva snett och tappa kameran i vattnet...men tiden på min enhjuling när jag var ung visade sig vara nyttig..