lördag, oktober 13

Dagen efter

About last night
Då har det passerat en dag efter det jag startat denna blogg. Gud vad tiden går :)
Igår efter det jag startat min blogg så bar det iväg på en liten middag i Hantverkarbacken. Det var Khing's vän Noi och hennes karl som bjöd oss på middag, det blev stekt potatis och pepparbiff. Naturligtvis slank det ner en och annan pilsner men inte så att man känner sig bakis idag iaf.

Landskampskväll
Inget seriespel så långt ögat når på dom stora fotbollsarenorna idag...sorgligt. Istället är det landskamp för hela slanten och ikväll får Sverige ta sig an Liechtenstein på bortaplan. Detta ska vara en väldigt lätt uppgift för våra blågula gossar även fast det är på bortaplan. Zlatan som varit glödhet den senaste tiden får dock vila sig då han är avstängd. Några fler frågetecken i laget finns men inget jag går in på här och nu. Jag tror på tre enkla poäng efter en 3-0 vinst. Let's go boys !!

Om Zlatan varit med


1 kommentar:

Jack71 sa...

Måtte aldrig Zlatan snurra upp en Liverpoolback så där igen :)