fredag, oktober 12

Min första blogg sida


Nämen Tjena

Då var det dags för mig att göra premiär med min nya blogg. Har haft många funderingar på att starta en blogg om mig själv men alltid tänkt att "vem fasen vill läsa något om mig?". Hur som helst så är det försent att tänka på nu. Jag har redan börjat kladda en massa strunt redan. Det visar väl sig hur pass aktiv jag blir med min blogg i framtiden och hur mycket trafik det kommer och går här inne. Än så länge är jag inte så bekant med denna blogg och dess funktioner, men med tiden så ska jag väl lista ut hur man ska göra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aah vad roligt Roffe! Här har du en trogen läsare från och med idag:)

Anonym sa...

en till här ;)

Jack71 sa...

kul med en av mina kompisar som bloggar! här är en trogen läsare och kommenterare vet du ;) Har haft mycket med nya jobbet och knappt slagit på Internet därav den sena responsen...

Anonym sa...

Kul och höra grabbar...alltid kul och få lite feedback.