onsdag, oktober 31

Ett nytt hem

I tidigare inlägg har jag nämnt att jag och Khing har letat efter lägenhet. Och igår var jag och kollade på en trerummare på Smultronbacken som såg ganska schysst ut. Så idag var jag iväg och skrev papper på lägenheten och går allt som det ska flyttar vi in till den 1 dec. Den är på ca 70 kvm och har tvättmaskin och torktumlare som ingår. Som ni ser så ligger den på tredje våningen, vilket är skönt då man inte har nån insyn.





Det bästa är väl att Telia håller just nu på och installerar Telia Fiberlan. Jag kan då välja upp till 100/100 mbit uppkoppling om jag vill och då går det undan, allafall om man jämför vad jag har nu. Tyvärr så vill Telia ha 795kr/mån för 100/100 så jag tar det näst bästa vilket är 100/10 för ca 320 kr/mån. Det duger gott åt mig. Förhoppningsvis är allt klart när det är dags att flytta in.

Å för er som går och funderar så lovar jag och Khing och ha en inflyttningsfest "a la roffe" :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir fint det där;)

Jack71 sa...

Jaså det är klart nu! Trevligt!!! Hmm undrar om telia tänker fixa snabbt bredband bort till oss oxå, det vore efterlängtat.

Syns på Lördag!! ;)

Anonym sa...

Härligt rolfie ... det ser vi fram emot en inflyttningsfest , men banne dig om du lägger den nån helg när jag har grabbarna :( :D

Anonym sa...

Kul att ni hittat en lya Roffe. Jasså du ska ha bredband, trodde inte du var så noga med sånt jag..... ;)
Lägg inte festen när jag jobbar helg nu bara.....