lördag, oktober 27

Talangfullt i Chicago

Jag följer mina lag i vått och torrt även om dom håller till på andra sidan Atlanten. Alla lag från Chicago håller jag på och följer dessa lag så ofta jag kan. Jag ska återkomma om alla dom lagen vid ett senare tillfälle.

Just nu är det hockeylaget Chicago Blackhawks som jag vill höja varningens finger för. The Mighty Blackhawks har dom senaste säsongerna inte tagit sig till slutspel och fått harva i bottenskiktet, och med den trupp som dom haft är man inte alls förvånad. Men denna säsong har dom inlett på ett strålande sätt och svaret ligger i två enastående talanger vid namn Patrick Kane och Jonathan Toews, bägge två är 88:or. Dessa två ska tydligen vara svaret på Chicago's framgång ett tag framöver. Jag får verkligen hoppas på det då jag verkligen vill se Chicago kunna ta sig till ett slutspel ganska snart.

Här nedan kan ni kolla in Jonathan Toews "Goal of the week". Samt mål från Patrick Kane och svensken Magnus Johansson. Enjoy


1 kommentar:

Jack71 sa...

Ja det verkar ju finnas hopp för ditt Chikago i år och den där P Keane verkar ju vara en spännande spelare!